Total QA leverer sine IT-tjenester med respekt for hver enkelt kundes unikke situation og krav. Vores tilgang er baseret på følgende aspekter:
Vi starter vores tilgang ved at indsamle oplysninger om vores kunder, forstå deres behov, deres forretningsprocesser og deres mål og udfordringer. Disse oplysninger kan indhentes ved at afholde møder med teknisk og/eller forretningsmæssigt personale, læse dokumentation eller endda observere en IT-løsning i drift.
Jo mere præcise oplysninger, vi får fra kunderne, jo bedre analyse kan vi give. Vi leverer kreative og innovative ideer til vores kunders organisation, hjælper vores kunder effektivt med at overvinde deres problemstillinger, nå deres mål med så lave omkostninger og så høj kvalitet som muligt, tilbyder hands on vejledning og støtte fra ekspertkonsulenter. Derudover giver vi en grundig argumentation for vores anbefalinger eller præsenterer konkrete business cases som eksempler.
Resultatbaseret strategic consulting giver vores kunder fuldt integrerede QA-pakker af IT-ydelser i løbet af et projekts komplette livscyklus. Disse faktorer resulterer i produkter af høj kvalitet, der vil øge jeres kunders tilfredshed. På kortsigtet strategisk rådgivning, har vi fokus på de daglige QA-aktiviteter, kvalitetskontrol og handlinger, som bringer vores kunder tættere på deres målsætninger. Mens Long-term strategisk rådgivning indikerer en langsigtet planlægning og innovationsmuligheder og forbedringer til IT-løsninger på længere sigt. Målsætningerne kan løbende justeres i samarbejde mellem Total QA´s konsulenter og jeres forretningsfolk.
Under vores kontraktperiode udarbejder vi jævnligt evalueringer for de IT-ydelser, som vi leverer. Hensigten med disse evalueringer er løbende at forbedre vores IT-ydelser og informere jeres forretningsfolk om vores arbejdes status og fremskridt. Ved slutingen af kontraktperioden udarbejder vi en endelig evaluering og lessons learned.
- Information Management
- Udarbejdelse af analyser og iværksættelse af innovative tiltag
- Strategic consulting (kortsigtet og langsigtet)
- Opfølgning, evaluering og gennemgang af de leverede IT-ydelsers